Polardörren lanserar internationell kampanj

Öjebyn Ida Snäll tillträdde som vid för Polardörren i somras. Under hennes ledning lanserar företaget nu en nationell och internationell marknadsföringskampanj.

Polardörren säljer dörrar till villor, bostadsrätter och stugor. Nu har man just lanserat en ny marknadsföringskampanj.

- Vi ska göra en varumärkesresa, som officiellt började synas från 30 november. Vi ska även visa våra premiumdörrar på ett tydligare sätt. Vi ska bli den personliga hantverksdörren i premiumsegmentet. Vi har återförsäljare runt om i landet som tillhör de stora byggkedjorna, säger Ida Snäll.

Ida Snäll har under hösten deltagit i Almis vd-grupp, som syftar till att utveckla styrelsearbetet i företag.

– Jag vill ha mer kunskap om det verkliga styrelsearbetet och dess frågeställningar. Jag vågar lägga tid på Almi för att lyfta bolaget strategiskt och göra en stor utvecklingsresa, som vi bara påbörjat, säger Ida Snäll.

Polardörren har tillverkat dörrar sedan 40-talet. I dag har företaget 20 anställda.