Leos Lekland satsar på nytt restaurangkoncept
Leos Lekland fortsätter att växa och i år öppnar de nästan ett nytt lekland i månaden, totalt åtta stycken. De satsar även på de vuxna besökarna i form av nya restaurangen Bistro Leo’s.
- Vi har arbetat tillsammans med Irene Aili för att ta fram ett bra inredningskoncept. Vi har även sett över menyn för att kunna erbjuda fler nyttiga alternativ till en bra prisnivå, säger Anders Forssten, marknadschef.
Leos Lekland i Sundsvall var först ut med att få den nya restaurangen och både personalen och besökarna har varit positiva till konceptet.
- Vi kommer att lansera Bistro Leo´s nya meny i resten av Sverige i mitten av april. Allt eftersom vi renoverar de redan befintliga anläggningarna så kommer de att få det nya inredningskonceptet.
2014 vann Leos Lekland pris som Årets tillväxtföretag och nu är de nominerade i kategorin Årets varumärke på näringslivsgalan Luleå Business Awards den 29 april.
- Det känns jätteroligt och jag vill tacka mina duktiga kollegor som arbetar stenhårt, det är helt deras förtjänst.